vrijdag 26 september 2008

1 november

Na de opstart van mijn weblog realiseerde ik me niet wat een drukke periode er zou aanbreken.
Momenteel heb ik 2 banen. Na de zomervakantie ben ik begonnen met mijn nieuwe baan waar ik 3 dagen werk, maar mijn oude werk had nog geen opvolger en daarom heb ik besloten om daar te helpen totdat er een vervanger gevonden zou zijn.
In de praktijk blijkt dat ik nu 2 banen heb en ben 's avonds volkomen afgedraaid. Neem daarbij dat ik de afgelopen weken bezig ben geweest met de nieuwe uitgave van Blaast de Sjofar, voorbereidingen voor de landelijke Israelgebedsdag, spreekbeurt komende Rosh Hasjana en ook nog eens thuis een verbouwing. Schilderen, nieuwe vloerbedekking op de trappen etc etc.

Dus komt er weinig van het bijhouden van een weblog. Grappig is om te vernemen dat deze weblog door best wel aardig wat mensen wordt gelezen. Zo kreeg ik van diverse kanten de opmerking dat ik al lange tijd niets geschreven had.
En er zijn nogal wat onderwerpen waar ik over wil schrijven. Er is zoveel gebeurd, bijzondere zaken die het vermelden absoluut waard zijn.

Maar er is goed nieuws, tenminste voor mij. Vanaf 1 november start mijn opvolger en heb ik meer vrije tijd. Dus wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: